Har du spørgsmål til et produkt, kan du måske finde svaret her på siden.
Forventet leveringstid for et produkt i restordre
Når et produkt er i restordre, er det på vej til os eller skal bestilles hjem fra en leverandør og derfor ikke på lager. Vi har forskellige leverandører og derfor varierer leveringstiden for restordrer meget. Kontakt vores kundeservice på mail@nordfrim.dk, hvis du ønsker leveringsdetaljer på en restordre.
Antal frimærker i en kilovare
I kilovarer kan 2000 – 4000 frimærker forventes pr. kg. Vi kan dog ikke garantere et bestemt antal, så dette er blot et estimat.
Stand på frimærkepakker
Vores frimærkepakker er oftest baseret på stemplede frimærker. Vi har dog også pakker med postfriske frimærker. Du kan vælge hvilken type frimærker, du vil se, hvis du trykker ”Frimærker” i toppen af hjemmesiden, og bruger menuen til venstre. Her kan du vælge frimærkepakker og markere enten ”Postfrisk” eller ”Stemplet”, alt efter hvad du ønsker.
Sådan vasker du frimærker af
Når du får en bunke frimærker fra eksempelvis vores kilovarer, så sidder de ofte på et stykke papir, nemlig et stykke af den kuvert, som de har siddet på. Når frimærkerne skal af papiret, siger man, at de skal ”vaskes af”.
Se vores guide her
Frimærketermer
Der findes et væld af termer og begreber som benyttes i filatelien.
Se en guide her
Salg af frimærker til Nordfrim
Det er desværre ikke muligt at sælge dine frimærker til os. Vi køber ikke frimærker fra privatpersoner og vurderer heller ikke frimærkesamlinger.
Yderligere oplysninger om produkter
Hvis du har brug for mere information om vores produkter på www.nordfrim.dk, så kontakt os gerne på mail eller telefon indenfor vores åbningstid, som er man-fre 08.00-16.30. Tlf: +45 64 82 12 56 – mail: mail@nordfrim.dk. Vi ser frem til at høre fra dig.