Når du afgiver en ordre
Når du har afgivet en ordre i Nordfrims webshop, vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse på de bestilte varer. Ordrerne bliver ekspederet i den rækkefølge, de modtages. Det kan ske, at et varenummer midlertidigt er udsolgt fra vort lager. Dette varenummer vil blive noteret i restordre og efterfølgende leveret til dig hurtigst muligt uden ekstra beregning af forsendelse. Såfremt det ønskede varenummer er helt udsolgt, giver vi dig besked herom.
Rettelse af ordre
Ordrer afgivet via Nordfrims webshop kan desværre ikke ændres eller rettes. Du vil være nødt til at annullere den oprindelige ordre og foretage en ny bestilling af den ønskede vare. Du kan naturligvis blot returnere varen, men du betaler selv de omkostninger, der er forbundet med returneringen.
Annullering af ordre
Ordrer, der endnu ikke er afsendt fra Nordfrim A/S kan annulleres ved at kontakte Nordfrim på telefon + 45 64 82 12 56, oplys ordrenummer.
Priser
Alle angivne priser på www.nordfrim.dk vises som standard i danske kroner, inklusiv 25 % moms. Når du er logget ind omregnes priserne til din valuta.
Til vore kunder i Norge og Sverige omregnes priserne til norske eller svenske kroner efter dagskursen.
Der tages forbehold for afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl m.v.
Betaling
Information om betaling. Se her
Fragt og levering
Forventet leveringstid er 1-5 hverdage i Danmark afhængig af leveringsformen.
Levering til Norge, Sverige, Færøerne og Grønland sker ved regelmæssige ugentlige afgange fra Danmark.
Al forsendelse til Sverige og Norge sker fra Skien i Norge og Malmö i Sverige. Nøjagtig på samme måde, som hvis du købte hos et norsk eller svensk firma. Der er ingen toldproblemer, da momsen er betalt på alle varer. Du betaler kun norsk/svensk indenlands porto.
Alle forsendelser tillægges porto efter gældende portoregler. Ved forsendelse udenfor Danmark beregnes pakkeporto.
Mere information om fragt. Se her
Ombytning/returnering
Der er 14 dags fuld returret på vore varer (forbrugeraftalelovens § 17). Det gælder dog ikke gavekort. Varerne kan enten ombyttes efter ønske eller krediteres. Det forudsætter, at varen returneres er i den leverede emballage og er i ubrugt stand. Ved returnering af defekte eller fejlleverede varer dækker Nordfrim A/S returportoen. Ved returnering af anden årsag dækker du selv returportoen.
Mere information om ombytning og returnering. Se her
Klager
Såfremt du ønsker at klage over en forsendelse fra NORDFRIM A/S beder vi dig venligst kontakte os på mail, mail@nordfrim.dk., pr. telefon eller i brev, så vi kan finde en løsning på problemet.
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, som ikke kan løses i mindelighed ved direkte henvendelse til os, kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: mail@nordfrim.dk