Betaling

Betaling i Danmark
På Nordfrims webshop kan du betale dine varer enten med betalingskort/kreditkort eller vælge at få varen tilsendt vedlagt en faktura.

Betalingskort/kreditkort
Betaling for bestilte varer kan ske online ved brug af Dankort, Visa, Mastercard, Maestro, Diners Club, American Express og Visa Electron. Disse oplysninger transmitteres krypteret mellem kunde og Nordfrims Webshop.

MobilePay
Nu kan du betale med MobilePay. Det betyder, at det ikke længere er nødvendigt at indtaste alle dine kortoplysninger. Dit telefonnummer - og din mobil - er alt du behøver. (Gælder pt. kun danske kunder)

Bliv klar på kun fem trin (Hvis du ikke allerede har installeret MobilePay på din mobil:
For at blive klar, skal du først aktivere dit betalingskort - f.eks. dit Dankort eller Visa/Dankort - i MobilePay app'en. Det gør du på følgende måde:

  1. Åbn MobilePay app'en
  2. Gå ind under "Indstillinger"
  3. Vælg "Betalingskort"
  4. Klik på "Aktiver til nethandel"
  5. Accepter med din NemID (det er kun denne ene gang du skal bruge NemID)

Det er kun når du aktiverer dit kort i MobilePay første gang, du skal bruge dit NemID. Når først det er gjort, kan du handle i alle netbutikker, der tilbyder MobilePay-betaling uden at skulle gøre andet, end at indtaste dit telefonnummer og acceptere betalingen på din mobil. Video: Sådan handler du på nordfrim.dk med MobilePay (02:17) 

Vedlagt faktura
Du kan vælge at få bestilte varer sendt vedlagt en regning og et giroindbetalingskort, som skal betales inden 14 dage efter modtagelsen af varerne.

Ved større køb, hvor bestillingen ikke er betalt med kreditkort, vil vi sende bestillingen pr. postopkrav eller bede om forudbetaling.

Gangbare mønter sendes kun mod betaling med kreditkort eller forudbetaling til vor konto i Danske Bank

Såfremt vore betalingsbetingelser ikke overholdes, tillægges renter/rykkergebyr.
Der tages forbehold for kursreguleringer, prisændringer, leveringsændringer og udsolgte varer.

Er du tilmeldt betalingsservice kan du vælge at få din ordre vedlagt regning, så trækker vi istedet beløbet via betalingsservice. Ønsker du at blive tilmeldt betalingsservice, kan du henvende dig til Nordfrims kundeservice.
 

Betaling fra kunder uden for Danmark: 
Se venligst menupunkterne Norge, Sverige, Grønland/Færøerne.

Anden betaling til Nordfrim

Betaling modtages til postgiro, kontant eller kreditkort.

Giro
Indbetaling via giro. Gironummer 3574 312-8660

 IBAN: DK52 3000 0003 1286 60 – SWIFT-BIC: DABADKKK

Indbetaling via bank
Danske Bank kontonummer: 3574 3590 1379 36

IBAN: DK57 3000 3590 1379 36 - SWIFT-BIC: DABADKKK

Kreditkort
Oplys venligst kortnummer, kontrolcifre og udløbsdato. Der er mulighed for at betale med forskellige former for kreditkort. Vi accepterer betaling med Dankort, Visa, Mastercard og Eurocard.

Betalingsservice (Gælder kun danske kunder)
Tilmelder man sig denne ordning, vil køb helt automatisk blive adviseret til betaling via PBS Betalingsservice. Betaling vil blive overført den 1. i måneden efter det foretagne køb. Du kan tilmelde dig PBS i din bank/sparekasse, eller du kan få tilsendt en tilmeldingskupon. Kontakt kundeservice

NordfrimKonto
Køb, når de gode tilbud er der, men vent med at betale.

Du kan købe alt det, du vil indenfor det aftalte kreditmaksimum. Der betales f.eks. 10% eller 20% af det aftalte kreditmaksimum hver måned plus renter og gebyr. Gebyr er kr. 9,00, og renter beregnes med 1,45% pr. måned. Få f.eks. et kreditmaksimum på kr. 3.000,00 og betal kun kr. 300,00 pr. måned plus renter og gebyr.

Køb, der overstiger det aftalte kreditmaksimum, forfalder til omgående betaling, såfremt der ikke træffes anden aftale.

NordfrimKontoen kan opsiges uden opsigelsesvarsel, hvorefter den forfaldne saldo skal betales. Nordfrim A/S forbeholder sig også retten til at opsige kontoordningen, såfremt aftalen misligholdes. Betaling skal ske via PBS Betalingservice. Tilmelding kan ske på en tilmeldingskupon, der fås ved henvendelse til os. Kontakt kundeservice.

Vind et gavekort til en værdi af DKK 400,-